آخرین اخبار
کد مطلب: 125821
جلسه ستاد بزرگداشت 9 دي شهرستان لردگان برگزارشد
تاریخ انتشار : 1397/09/27 08:08:36
نمایش : 990
جلسه هماهنگي برگزاري مراسم يوم الله 9دي با حضور امام جمعه و تعدادي از رؤساي ادارات و مسئولين در سالن اجتماعات دفتر امام جمعه لردگان برگزار گرديد.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ سيد مهد تاج زاد امام جمعه لردگان در اين جلسه گفت: حماسه بزرگ ۹دي باحضور يک پارچه مردم ايران مشت محکمي بر دهان بدخواهان انقلاب اسلامي زده شد. 

وي با اشاره به همبستگي مردم ايران با رهبر انقلاب بيان کرد:حضور مردم در صحنه هاي حساس وسرنوشت ساز روز ۹دي که پيروز حق بر باطل بود موجب همبستگي بيشتر آحاد مردم با رهبرانقلاب در حفظ ارزش هاي انقلاب اسلامي بوده است.

امام جمعه لردگان با تاکيد بر اينکه 9 دي روز بصيرت و تجديد ميثاق با مقام معظم رهبري است تصريح کرد: 9دي روز حمايت و پشتيباني از ولايت فقيه است و مردم با حضور خود انقلاب ارزشمندمان را بيمه مي‌کنند.

وي خاطرنشان کرد: هرساله در روز 9دي تجمعي بزرگ در مصلاي بزرگ اولي الامر لردگان با حضور اقشار مختلف مردم صورت مي‌گيرد که ان شاالله امسال نيز برنامه خوبي تدارک ببينيم.

در اين جلسه همچنين برخي از برنامه هاي پيش بيني شده به مناسبت سالگرد حماسه 9 دي در سال جاري توسط اعضاء حاضر تشريح شد.

تاج افزود: لازم است مسئولين، کارکنان و آحاد مردم در شهرستان با همکاري و همياري همديگر نسبت به برگزاري باشکوه مراسم 9 دي تلاش کنند.

حجت الاسلام  تاج زاد امام جمعه لردگان درپايان گفت: همايش ها و تجمعات بسياري براي بخش هاي سراسر شهرستان در نظر گرفته شده است که اميد است مردم شهيد پرور شهرستان مانند ساير مراسمات انقلابي شهرستان در اين همايش ها و تجمعات شرکت نمايند و مسئولين نيز دستاوردهاي 40 ساله انقلاب را براي مردم بازگو نمايند.


انتهاي پيام/
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس